Hemma från Danmark

Trött och sliten, hemma från Danmark igen, men har ändå misslyckats med idén att ta ikapp några sovtimmar och krypa isäng tidigt. Konstigt att man kan har sån träningsdiciplin men när det kommer till diciplin att gå och lägga sig är man inte riktigt lika duktig, även fast de är lika viktigt...

På vägen från Növlinge till Hirthals, där färjan går, hade vi gott om tid så vår bil bestämde sig för en liten omväg. Istället för motorvägen tog vi gamla vägen och efter ett tips från Birgit svängde vi av mot Blockhus och körde sen europavägen... ut på stranden :)





Mellan Blockhus och Lökken (kanske längre, vet inte) är det flera mil "bilväg", dvs det är möjigt och tillåtet att köra bil där. Vi gav oss ut med en Nissan Micra vilket kanske inte var det bästa valet men de funka.




GPSen hängde med skapligt även på stranden...

Det var allt av uppdatering jag hinner med idag... Imorgon är det kick-off efter träningen, vad nu de innebär? Ska träffa lite sponsorer och diverse tror jag. Berättar all about it imorgon!

Go natt!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Sova kan du göra när du är död, som man brukar säga. Leva måste du göra nu! Jag gillar verkligen att ni tog av lite från huvudvägen det är sådant man mins när den här delen av livet är över. Jag har tänkt mycket på hur kul det var att träffa dig och laget i Danmark, det värmer varje gång det dyker upp i tankarna! Att laget verkar trivas med dig och att du verkar trivas och utvecklas, både som människa och handbollsspelare! jag har aldrig sett dig spela så bra som du gjorde i helgen.

Stor kram från pappsen, jag kommer snart övr till Norge.

2010-08-24 @ 10:07:56
Postat av: SVAR

Det var härligt att träffa er med och de va lite jobbigt att vinka av er! Ska komma hem på besök så fort jag kan! Har förresten fixat en överraskning till Lina som kommer med posten snart :) Laget har varit så lätt att komma in i och man har känt sig otroligt välkommen. Det känns som man kommer frammåt i sitt handbollande och kan inte vänta med att få komma igång i serien!

2010-08-25 @ 22:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0