Nyponsoppa!

Sitter och avnjuter ett varmt glas Ekströms nyponsoppa, därav rubriken. Har kommit fram till att rubriken är det svåraste med dessa inlägg, speciellt för mej med lite krasslig fantasi...

Det har vart en riktigt bra dag idag trots det tidiga uppvaknandet (kl 5.50). Var ganska skönt att vara först på plats och gå och fixa lite för sej själv samtidigt som man peta i sej frukost. Är så lungt och skönt innan barnen kommer. Sen blev vädret väldigt skönt, blåsigt men skönt, lagom till att vi skulle gå ut med allihopa.
Nu är jag hemma igen och har som sagt ätiti mellanmål i form av nyponsoppa och knäckemacka, mums. Känner mig piggare idag än jag gjort tidigare när man sovit längre på morgonen. Jag kanske ska fortsätta be om de tidiga passen...? Eller så kommer jag vara helt väck på träningen sen... får se... Men hittills är det en skön pigg känsla i alla fall.

Avslutningsvis: En bild på nya frisyren



Blev lite kortare än jag tänk mej men tycker nog de blev ganska bra :) Va tycker ni?

Kommentarer
Postat av: AC

Hej hej..tycker det var fint. Hade du inte så kort första ggn du klippte dig? Det måste hur som helst vara skönt att spela handboll med kort hår :)

2010-08-25 @ 20:54:51
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Robert Zetterquist

Instämmer i föregående talare. Hoppas lalt är bra Emma, bra steg i livet och är inte alls överraskad utan stolt över att du tar steget vidare. Härligt och kul, ska följa utvecklingen under säsongen så bra som möjligt. Det är många bollar i luften att hålla i. Har varit fullt upp sedan ankomsten från Junior VM i Dominikanska republiken. Ha en god dag/Robban Z

2010-08-25 @ 22:26:59
Postat av: SVAR

AC: Tack, jag tror jag hade lite längre första gången, känns så i alla fall :) Men de är en bra handbollsfrisyr, man slipper alla dåliga hårnålar och så blir man ju lite snabbare ;)



Robban: Kul att höra från dig och är inte det minsta förvånad att du som vanligt har många bollar i luften! Än en gång stort grattis till framgångarna i VM!

2010-08-25 @ 22:38:10
Postat av: annelie

hallå! här ser man på facebook att du är boende i norge.. vad roligt att du spelar utomlands! ska du plugga också eller är det bara handboll och lite jobb? snygg ny frisyr! :) / maskin-annelie

2010-08-26 @ 12:22:22
Postat av: SVAR: Annelie

Facebook är så bra :) Jag flyttade till Norge nu i sommar. Det blir inget plugg här utan bara handboll och jobb. Lite skönt att lägga undan studierna ett tag och sen komma tillbaka med nya krafter när jag känner mej färdig här. Har du kommit så långt som till ex-jobbet än?

2010-08-26 @ 13:16:46
Postat av: Mia Kåberg

Kul att du trivs i ditt nya hemland! Hoppas det går bra med handbollandet. Träffade mamma och pappa på cykelfesten i lördags : )). Ha det bra Kram Mia

2010-08-31 @ 14:30:24
Postat av: Anonym

Hej Mia! Blir så glad av alla gamla vänner som dyker upp här! Glädjer mej verkligen att så många läser :) Hoppas cykelfesten blev lyckad med god mat och fint väder, som det brukar vara! Hälsa alla hemma! Kram

2010-09-01 @ 22:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0