Otera Open

Dumma dumma dumma jag! Tog en massa bilder på Otera Open som jag tänkt läga upp här och göra er avundsjuka med men nu visar det sig att jag inte hade nåt minneskort i kameran! Pucko! Bilderna ligger på kamerans egna lilla minne men då måste jag ha kamerans sub-sladd, som ligger ca 75 mil åt höger härifrån... Ledsen alla läsare, men man kan inte vara smart hela tiden.
Vi hade i alla fall ganska trevligt i det fina vädret. Vi fick se invignings-showen med två norska band och A1 på scenen. Fick även se en uppvisningsmatch mellan Norge och Danmark, där Norge tillslut vann lämpligt nog. Hyfsat långa och spänstiga killar! Måste säga att jag tycker det är väldigt dåligt att tjejerna måste spela i bikini med ett max-mått på byxorna medans killarna får spela i långa shorts och linne! Dom kan väl bjuda på en bar överkropp i alla fall! Vad hände med jämstäldheten?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0