Så var det helg!

Nu är det bara lite drygt en vecka till seriestart! Nästa söndag smäller det! Levanger borta.

Men redan på tisdag har vi en match i Stavanger mot Närbö. Den matchen ingår i nåt långdraget cup-spel som håller på nu under hösten parallellt med serien. Har ingen aning om vad Närbö är för lag men det lär vi prata mer om på måndagens träning.

Idag tog jag och Hannah en roadtrip till IKEA, närmsta är nån mil från Stavanger ca 3 timmars körning bort. Nån gång under hösten öppnar IKEA här i K-sand men så länge orkar vi inte vänta. Jag åkte dit med målet att ha med mej en garbderob tillbaka men när vi kom dit visade det sig att delar av den garberoben jag tänkt mej var slut... Personalen föreslog att vi skulle komma tillbaka på måndag men I think not... Fick i alla fall med mej en del hem så har fått lite mer ordning i sovrummet och är lite närmare att flytta ut ur banan-lådorna. Fram tills för några timmar sen har min garberob varit uppbyggd av staplade banan-lådor och en gardinstång, inte så snyggt.
Skulle kanske kunna lägga upp en bild på hur det ser ut nu men vill nog spara det tills allt är klart, är fortfarande några banan-lådor som sticker i ögonen.

Imorgon har jag tänkt mej en ganska slapp söndag, i alla fall eftermiddagen. Ska till gymmet på förmiddagen för att avverka lite styrketräning och intervaller (5*8min) och även prata lite med lagets sjukgymnast om armbågen som bråkar lite (inget allvarligt mamma och pappa). På kvällen sen ska jag jobba på fotbollsstadion i samband med IK Starts match, vi ska göra lite reklam för Oxygo gym. Självklart får vi se matchen också, ska bli kul även om jag inte är mycket av ett fotbolls-fan... Fotboll är ju inte mycket till sport ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0