Söndag kväll

Ja, söndag kväll och lagom trött, sliten och öm i kroppen. Har ont lite varstans men har ändå haft en kul helg! Tyvärr blev det inga vinster idag. Första matchen och semifinalen spelade vi mot Sola och jag tror vi låg under nästan hela matchen. Det var en match vi på pappret borde ha vunnit men lyckades alltså inte med det. Vi spelade ganska dåligt och jag brände massor med lägen, 5-6 stycken i alla fall. Trots det lyckades jag ändå peta in två mål och fixa två straffar men är långt ifrån nöjd med matchen.
I bronsmatchen fick vi sen möta Tertnes som också spelar i Postenligan och även slog ut Vipers ut slutspelet i våras. Vi fick en lysande start och drog ifrån med några mål men sen orkade vi inte hålla tempot och matchen blev jämn och tillslut förlorade vi med några bollar, tre eller fyra tror jag. Jag spelade bara andra halvlek men gjorde väl en ok insats, satte ett mål med vänstern :)

Under helgen så har det varit som tio små negerpojkar i laget med en spelare efter en annan som har fått avstå speltid på grund av småskador. Sista matchen hade vi tillslut bara en avbytare och i värmen blev det väldigt slitsamt. Ska inte klaga som mittsexa dock, vi var tre stycken, alla hela och friska.

Nu är jag hemma och det ska bli skönt att få sova i sin egen säng! Imorgon är de först jobb (äntligen!) på Oxygo 8.30-12, sen en lång, lugn löprunda och sen på kvällen är det Otera Open här i K-sand. Otera Open är en jättestor turnering i beach-volley och eftersom Otera är en av våra huvudsponsorer har vi gratisbiljetter :)

Go natt och sov gott! Ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0