Tuuung dag!

Nu är klockan snart 22 och jag är heeeelt slut! Har egentligen inte gjort mer än nån annan dag men idag har det bara varit en "sån" dag.

Jag jobbade på OxyGo i förmiddags. Jag har aldrig sett en så förbannad unge!! Vi hade bara två barn idag, båda under året gamla men de var varandras totala motsatser! Den ena va hur tyst och nöjd som helst men den andra var som sagt inte helt glad. Jag gjorde tappra försök att hålla henne glad men ibland funkade det inte riktigt och då var det 130 dB rakt in i örat!

Sen nu på kvällen har det varit fysträning: 4min*6 och sen dygt en timme på gymmet. Det var inte mycket energi kvar till cykelturen hem. Tur att det är i princip nedförsbacke hela vägen! :) Nu när regnet har kommit hit till Norge också har jag dock märkt en liten nackdel på min lilla super-racer-cykel... Nån smart person (läs norsk) har satt på den främmre stänkskärmen bak och fram! Varje vattenpöl=några nya fräknar.

Nu är det sovdax! Kommer eventuellt bli en ännu tyngre dag imorgon med lång arbetsdag, 8-15.30, och sen direkt till träningen kl 17.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0