Måndag 18/10

Det viktigaste först: STORT GRATTIS till mamma och moster Lena som fyllt år i helgen!! Hörde att Ladie's night va bra ;)

Idag hade vi träning tillsammans med ett av klubbens ungdomslag, flickor -94 tror jag. Det var mest för flickornas skull, vi körde lite passningsövningar, matcher och till slut straff-tävling. Under matcherna spelade bara några av oss och vi andra körde lite restitutionsfys vid sidan av.
Vanligtvis brukar jag cykla till träningen men idag var en sån dag där jag bara inte hade lust så liftade med Hannah till hallen. Och va glad jag är att jag gjorde det! Efter träningen, ca 30 sekunder efter att jag klivit innanför dörren hemma, började det regna och HAGLA! Hade inte varit särskillt kul att cykla hem i det!

I övrigt så har jag tillslut gjort klart min tavla som jag började med i början på september nån gång... Är riktigt nöjd! Den är den första i en serie med tre tavlor så serien är väl klar runt midsommar nån gång...


Kommentarer
Postat av: Helena

Superfin Emma. Du har talang kram Helena

2010-10-19 @ 16:12:59
Postat av: Mamma

Helt klart blev lördagen över all förväntan. 7000 tjejer som står upp, sjunger och dansar. Häftigt!!



Tavlan är otoligt!



Kram fr mej.

2010-10-19 @ 22:50:19
Postat av: SVAR

Tack tack :) Ska försöka lägga upp fler teckningar allt eftersom de blir till.

2010-10-20 @ 23:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0