Det närmar sig...

Nu är seriestarten inte långt borta! Imorgon flyger vi upp till Trondheim för att på söndagen kl 15.00 möta Levanger. Är så sjukt otålig! Vill vara där nu!

Idag blev det gårdagens shopping. Var alldeles för seg igår så kom aldrig iväg. Men idag blev det nya jeans, två leggings och en tjocktröja, allt på rea :) Nöjd! Har även ökat mina vuxenpoäng massivt: jag har köpt tvättmaskin! De ni! Hittade en liten maskin på norska motsvarigheten till blocket.se som jag nu har stående nere under tak på bakgården. Anledningen till att den inte kommit längre än så är för att det var tillräckligt jobbigt att SJÄLV få den så långt! Få upp den tre våningar till var inte aktuellt! Antingen får jag lura hem nån från laget eller gå över och flirta lite med byggkillarna från bygget bredvid på måndag. Hur som helst, hakuna matata, det löser sej.
Nu är det dax för middag och att packa ner det sista i väskan. Vi bor på hotell uppe i Trondheim så kommer nog kunna uppdatera lite därifrån. Efter matchen kan de nog dröja men sms:ar hit resultatet i alla fall.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Pappa

Lycka till jättemycket. Men håll igen lite, du låter lite övertänd! Jag är övertygad om att ni åker hem med två poäng om ni kan hålla er kalla.

2010-09-04 @ 15:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0