Första officiella matchen

Igår spelade vi den första officiella matchen för säsongen, eller över huvudtaget för min del. Vi mötte som sagt Närbö som har sin hall strax utanför Stavanger, ca 3 timmars bilfärd bort.
Det blev inte en speciellt spännande match då Närbö spelar nån eller några divisioner under oss. Det slutade 35-14 till oss efter 17-8 i paus. Jag tror att den längsta i motståndarlaget var omkring 1,75 så det var lite julafton på linjen, även om dessa nya regler om spärrspelet ställde till det lite. Under matchen fick jag in 7 mål och slutade därmed som topscorer :) Inte illa att inleda officiella säsongen med, har gett mej själv en klapp på axeln. http://www.fvn.no/sport/handball/article789419.ece

Idag har det varit egen träning och då restitutionsträning i form av en lång lugn löprunda på ca 50 min och sen balans- och kordinationsstyrka på gymmet. Innan jag fick sätta igång att träna fick jag och Louise Pedersen dock posera framför kameran tillhörande fotografen från den ena lokaltidningen. Det ska bli intressant att se de bilderna sen, vi blev fotade inne på gymmet medans vi "gymmade". Lite halvpinsamt att fotas inne på ett knökfullt gym, va ju några som glodde och undrade va f*n vi höll på med.
Kom på att vi ju faktiskt haft fotografering med laget också! Dagen efter vi kom hem från Növlinge sågs vi alla i hallen för att ta lagbild, individuella bilder och även bilder till "idol-kort" och roll-ups (typ stora affischer) som ska stå i hallen under hemma matcher tror jag. Om man vill ha ett signerat "idol-kort" är det bara lämna intresseanmälan som kommentar, haha! Roll-up-bilderna såg ut att bli riktigt coola och ser fram emot att se hur de blev! Lovar att lägga upp här så fort jag får möjlighet.

Imorgon är det jobb till 12 och sen tror jag nog det kan bli lite shopping :) Ett par nya jeans och nån t-shirt kanske... Ska också spana lite på dels en egen cykel (lånar ju tränarens pyttecykel nu) och dels på det som står allra högst upp på önskelistan nu: en systemkamera! Men cykel och kamera blir de nog bara till att titta på imorgon, fyller ju trots allt år snart *blink blink* mamma o pappa :) Presentkort kanske?

Kommentarer
Postat av: AC

Ahh..Gippe! Vad e det jag hör, spana på en cykel låter ju toppen!! ;) Men att låna tränarens puttecykel/lammkött e ju inte ok ?? hehehe.... ;)

2010-09-01 @ 23:16:06
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: SVAR: AC

HAHA! Ac, nu ska inte du vara sån! Va ju inte riktigt en sån cykel jag menade :) Men måste säga att det kryllar av snygga sportcyklar här ;)

2010-09-02 @ 14:55:49
Postat av: Ac

Haha låter bra det ;) det där med cykel sitter kvar... Sedan Lollo införde det. :)

2010-09-03 @ 19:24:06
Postat av: SVAR: AC

Hmm... får ta och tänka på vad jag skriver framöver då :) Grattis till vinsten mot Skövde btw!! Keep it up!

2010-09-03 @ 23:40:00
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-09-04 @ 00:12:11
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0