Larvik-Vipers nr 2

Har inte fått tag på några bilder än men såg precis att det skrivit lite på Vipers hemsida och med texten har de lagt upp en väldigt charmig bild på mej. Warface och frisyr!

http://www.vipers.no/vipers_kristiansand_k/artikkel/27743

Blev väldigt glad och nästan generad när jag läste texten :) Hur ska jag kunna överträffa mej själv till nästa kamp?

I övrigt så har det vart en dag med individuell träning. Har vart på gymmet och försäkrat mej om att jag kommer ha träningsvärk även denna vecka. Imorgon hoppas jag på fint väder så kanske man orkar masa sej ut på en löptur. Det har regnat massor de sista veckorna så har mest blivit tid på löpbandet. Vore också trevligt att kunna cykla hem från jobbet och vara torr när man når dörren. En sak att ta med sej från Sverige: regnkläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0