Söndag morgon

Vilken middag vi fick igår! Vi hade beställt lasagne men eftersom hotellet inte hade tid att fixa med det samtidigt som deras enorma buffé fick vi äta buffén! Mmmm, så mycket gott! Potatisgratäng, lamm, rödvinssås, kyckling, lax i alla former, rostbiff, sej, vanlig potatis, pasta, ragu, sallader med räkor och kräftstjärtar och sist men INTE minst efterrättsbordet! Även om man tog en pyttebit av allt var man tvungen att gå två gånger, fyra typer av cheesecake, choklad- och caramelpudding, brownie, en supergod jordnötskaka, frukt och bär, chokladgodis, citronkaka, maränger, lingon- och hallonpaj, flera typer av goda ostar... Blir hungrig barea jag tänker på det, tur att det är lunch snart. Frukosten var också kanon, det bästa som fanns där va pannkakor med blåbärssylt! Det har jag inte ätit sen mamma gjorde ordning pannkakorna åt en. Jag ska köpa blåbärssylt när jag kommer hem!

NU är det lunchtime och sen avresa mot hallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0