Vipers - Levanger (NM)

Efter att ha spelat en riktigt dålig match är vi trots det vidare i cupen eftersom vi var minst dåliga på plan idag, och det räcker ju faktiskt. Hela matchen var jämn och jag tror vi turades om att leda med några mål även om Levanger nog gjorde det mest. I slutet låg vi under med 3 mål tror jag men hämtade upp och gick om.
Jag hoppas vi kan bjuda hemmapubliken på en bättre match på lördag då vi klockan 15.00 tar emot Byåsen som är tippade att ta seriesilver. En sak är säker och det är att om vi spelar på samma sätt på lördag som vi gjorde idag så blir det storstryk!

Jag har precis kommit hem från restaurangen Jonas B. där vi äter efter varje hemmamatch. Väldigt trevlig tradition, idag blev det en god pastarätt för min del och de flesta andra tog pizza eller kycklingbruchetta.

Nu är det läggdax för mej, känner att jag behöver många timmars sömn.

God natt alla där ute!

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis. Kör hårt mot byåsen nu. Kram

2010-09-30 @ 20:44:02
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0