Oj så de kan gå fel...

Jaha, nu känner jag för att skriva ett sånt lite trist och gnälligt inlägg... Snön faller utanför i stora flingor, vilket den har gjort i två dagar. Sen i tisdags morse har de fallit 3-4 dm och de ska komma mer... Om Gud bjuder på så mycke snö tycker jag han kan bjuda på fyrhjulsdrift och garage också! Lyssna nu Gud, extremt snöfall är coolt på julafton och sen kanske en eller två gånger till men nu är de liksom inte kul längre! Så många gånger som jag kommit ut till bilen med dels en dec snö PÅ bilen och sen även en fin 3 dec plogvall RUNT bilen! Ska jag säga nåt positivt med snön så är de att de är sjukt kul när vi går ut med ungarna på jobbet. En halvmeters-unge i 40 cm snö är kul! :) Och inte misstolka nu, ungarna tycker också de är hur roligt som helst! Idag grävde vi en snötunnel!

Annat som går fel just nu är att jag är inne på fjärde antibiotikakuren på fem månader... Håller fast vid att jag inte tål Norge... Nu har jag nåt som kan vara en infektion i lymfkörtlarna. Istället för en godisskål skulle jag kunna ha en skål med antib-piller på vardagsrumsbordet.

Igår höll jag på att bränna söder hela handflatan på spisplattan men klarade mej som tur var lindrigt. Glömde att jag slagit på plattan på max och skulle sopa bort nån smula eller nåt med handen. Einstein! Massa kallt vatten och idag ser huden lite konstig ut...

1986 så small Tjernobyl, störtade Challenger, mördades Olof Palme, dog Phil Lynott, dog 1700 pers av vulkangaser i Kamrun, brinner hotel Caledionien i Kr-sand ner tillsammans med 14 pers, dör 1000 pers i jordskalv i El Salvador, föds Lindsey Lohan... och jag... Antingen så passar jag in bland tragedierna, eller så väger jag upp allt de dåliga :D (tillsammans med att Triss-lotten introduceras, Usain Bolt föds och Nintendo Entretainment Sys kommer till Sverige).

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo tester e pyton. Samtidigt känns det ganska enkelt nu när man slipper 5km och beepen går snabbt :) Värre var det när man gjorde tester på Bosön :P Ha det bra !Kram

2011-02-24 @ 08:00:53
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0