Matförgiftad...

Igår innan mötet och träningen kände jag att jag behövde nåt i magen så gick in och köpte lösvikts-sallad på Ultra. De var de dummaste jag gjort på länge! 10 min in på uppvärmningen var jag tvungen att sätta mej för att jag mådde illa, ytterligare 15 min senare spydde jag första gången och sen spydde jag med 30-60 min intervaller fram till omkring 00.30 i natt. Jag skulle egentligen jobbat idag men så fort jag reser på mej skriker kroppen "lägg dej ner din idiot", och lägger jag mej inte ner ser kroppen till att jag gör det genom att göra mej svimfärdig...

Mötet vi hade var med Nextsport där de presenterade material de tagit fram till oss inför finalen. Det var en handduk, bag, fleecetröja, strumpor, mössa, vantar och vattenflaska. Riktigt fina grejjer :)

Nu har jag tagit bild på lilla bilen också :) Otroligt skitig men att tvätta den när de är under 10 minus blir nog inge bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0