Krasslig diciplin...

Tänk att klockan allt springer iväg så på kvällen. Det spelar ingen roll när man kommer hem, man kommer alltid i säng lite för sent ändå. Just nu så kan det ha att göra med alla de Heroes-avsnitt jag har på datorn, men de är inte säkert... bara en teori.

Idag har vart en lång med härlig dag. Hade tidigvakten på jobbet så började 6.45 och slutade vid 14. Då var det hem och fylla på energiföråden med lite mellis och sen iväg till gymmet vid 17. Där blev jag kvar 4 timmar. Vi hade "kostholdsanalyse" först, dvs vår fystränare gick igenom vad och hur mycket han rekomenderar att vi ska äta. Han visade oss även ett program där vi med datorns makalösa kapacitet :) snabbt och enkelt kan räkna ut vad vi får i oss. Programmet ser ut som det blev desigat nån gång på 80-talet men de va faktsikt riktigt bra och jag ska försöka använda det flitigt. Så nu är det slut med allt osunt, stopp med glass, choklad, chips och kakor!

..........HAHAHAHA!! Eller inte!!! Livet är för kort för att banta! Man får kanske bara se till att fördela de lite så de inte märks så mycke på siffrorna :P
Sen ska vi förhoppningsvis få göra en helkropps analys där man får reda på ALLT om sin kropp, även sånt som jag tror att man kanske inte vill veta, får se om jag vågar skriva nåt om de här sen ;) Beror på hur det ser ut.

Sen, på tal om att få reda på saker om sej själv, så upptänkte jag en sak jag börjat med på gymmet... Jag räknar repetitionerna i huvudet, PÅ NORSKA! Én, to tre, fire, fem, sex, syv... Tur att man ska hem på ett besök snart :)

P.s. En liten detalj ang bloggen. I fortsättningen så kommer jag eventuellt skriva om lite annat också, så som teckning och annat som min kreativitet ställer till med, och för enkelhets skulle inför jag då kategorier som jag sorterar inläggen efter. Så de som bara är intresserade av handboll läser då såklart bara de inläggen som publiceras i den kategorin :)

Kommentarer
Postat av: AC

Du har blivit en riktig bloggare gippe :) härligt ;)

2010-10-21 @ 09:28:56
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men räkna inte sex på norska för då får du något helt annat ;-)

Seks ska det vara om det är talet du pratar om :-)

2010-10-21 @ 17:32:54
Postat av: SVAR

Jaja, sex eller seks... det låter likadant ;)



AC, säg det inte högt till nån!! Finns ingen som är så anti-bloggare som jag!

2010-10-21 @ 17:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0