Norgeväder

J***a västkust-väder! De är helt omöjligt att klä sej inför jobb på morgonen! Imorse cyklade jag till jobbet i nån enstaka plusgrad och strålande sol från en helblå himmel, mitt på dagen var jag ute i hagelregn och cyklade sen hem i en tio-gradig blöt höststorm. Under den timmen jag har varit hemma så ösregnade det först och sen kom snön! Yes, den första snön har fallit i Kristiansand... Men den är borta nu för sen regnade det lite till och nu är solen framme igen och himlen är blå...

Kan nån berätta för mej hur man klär sej inför en sådan dag?!


Kommentarer
Postat av: moster eva

Har du glömt.Man klär sig som om man jobbade I Ur och Skur,lager på lager,då är det enkelt att ta av sig eftersom och sedan på sig igen.Här på Lidingö kom det massa snö i morse så det var trafik kaos på fm.massor med avåkningar men jag och Gustaf klarade oss galant.Nu ska hela familjen och Emma gå på Cirkus och se We will rock you.Ha det så bra.Kram Eva

2010-10-22 @ 17:25:34
Postat av: SVAR: moster eva

Ja just de, så va de ;) Men alla kläder får inte plats i min lilla ryggsäck tillsammans med alla handbollsgrejjer. Hmm, skaffa större ryggsäck kanske? Hoppas showen var bra! Vi ses till helgen!!

STORA KRAMAR!

2010-10-26 @ 22:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0