Nu är de fest!!

We are all the (nästan) winners, we are all the (nästan) best! Att vi ska ut och festa, det... eh.. kan ni ge er på... eh.. Aja...
Vi gjorde en bra match mot Byåsen med helt annan glöd än tidigare. Tyvärr hade vi en dålig period i första där vi låter siffrorna springa iväg lite men vi hämtar upp bra i andra. Som mest låg vi under med 11 tror jag men snyggade till siffrorna till 31-27. Jag gjorde en bra match både framåt och bakåt och slutade som toppscorer med 6 mål. Riktigt nöjd! Matchens lirare blev Janne som gick in och ägde banan när hon kom in!

Nu hinner jag inte skriva mer för de är snart dax att samlas på Jonas B. för middag med sponsorer.

Ha en  trevlig lördagkväll, det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Tone Eline Jensen

Gratulerer med seieren :) og som toppscorer ;)

2010-10-03 @ 14:44:01
URL: http://arcania85.blogspot.com/
Postat av: Per J:son Wiberg

Hej Jippe!

Följer referat och resultat genom Damhandboll. Det är mycket roligt (äh förbannat roligt)att det går bra för dig. Det ser ut som du skulle behövts "hemma"?

Önskar dig all framgång. Landslaget nästa?

Per

2010-10-04 @ 21:25:45
Postat av: SVAR

Tone Eline: Takk takk! Gøy att du leser bloggen min :) Ses på jobbet!



Per: Tack! Så kul att ni följer mej där hemma :) Tråkigt att de inte går så bra för Skuru, hoppas de kan bryta trenden. De kan ju så mycket bättre! Får se om de blir landslaget så småningom, fortsätter kämpa och hålla tummarna.

2010-10-04 @ 22:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0