Nu bär det av!

Det blir ett väldigt kort inlägg idag, lite bråttom till flygbussen...
Om ca 8h börjar träningen i Kristiansand! Efter några timmars intensivt tvättande och packande är jag nog klar nu, med en väska som troligtvis är jobbigt tung!
Det blir flyg den här gången iaf, slipper åka buss. Ser verkligen fram emot träningarna! Ska bli rikigt kul och är taggad till tusen! Hoppas jag får möjlghet att blogga mer under veckan så jag kan berätta hur det varit. Annars får det bli en sammanfattning i slutet på veckan när jag återförenas med min dator Gbg.
Håll tummarna för mej, både för att handbollen och alla fystester går bra (bla ett maxpulstest imorgon tror jag :S )!

Vi hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0