Strejka är töntigt!!

Suck! Det blir buss till Olso imorgon vilket betydet att jag måste åka kl 5:45 istället för 9! Inte kul! Skärpning Norge! Tur att jag får flyga Olso-Götebrog iaf, hade vart segt att behöva åka buss den sträckan också.

Nu är allstå sista träningen för den här gången avklarad och jag tycker att jag fortsätter prestera bra. Idag var det en del egen teknik och sen mer träning på olika spel. jag har börjat hitta flera av spelarna riktigt bra och får många fina inspel. Fick till och med frågan (på skoj) om jag spelat med Birgit  förut när hon la ett riktigt snyggt inspel.

Sen efter träningen var det dags att rengöra hallgolvet. Eftersom Våg själva har hand om hallen är det upp till laget att se till att klistret tas bort. Det gick fort, vi fick alla varsin skrapa och med lite supermedel på golvet gick klistret lätt bort.

Nu när vi har ätit upp middagen är det dags för mej att packa lite. Måste säga att jag har bott 5-stjärnigt här hos Hannah! Supergod mat, blev lax idag, gångavstånd till stranden, skjuts till och från träningen och städigt sällskap av Hannahs otroligt sällskapsjuka hund Nike. Nu ska jag iaf hjälpa till att plocka undan!

Tack för idag slut för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0