Ledig dag

Lördagen blev en lyckad kväll tycker jag! Vid halv sju samlades vi alla på Jonas B och satt och drack och skrattade tills pizzan kom. Istället för att få varsin pizza kom personalen med familjepizzor som de ställde på bordet med en högar av servetter. Det var ett flertal olika sorters pizza och folk skickade pizzabitar fram och tillbaka. Samtidigt kom det runda efter runda med dricka som sponsorer m fl bjöd på.







Vid tio-tiden gick alla i laget hem till mej för en mellan-fest innan vi gick ut på stan. Vi hade trevligt och råkade sjunga lite väl högt tyckte en av grannarna :P

Sen blev det som sagt stan, nästan alla gick till samma ställe. Under kvällen satt jag bland annat och snackade med en kille i typ 10 minuter och först när en annan av tjejerna skvallrade om att jag var svensk fattade han de. Tar det som ett bra betyg på min norska, även om han nog var ganska full :P

Som ni säkert förstår blev det en ganska långsam söndag men som tur var regnade det mycket hela dagen vilket jag tycker gör det helt ok att mysa i soffan framför tv'n hela dagen :)

Nu är det ny vecka och bara börja ladda och förbereda för nästa match som är borta mot Tertnes. Idag var jag ledig från jobbet så hann med en sväng till gymmet och springa lite intervaller, 10*2 min. Får se om jag behövs på dagiset imorgon, annars blir det en till ledig dag där jag ska försöka springa lite ärenden.

Tack och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0