Stockholm i mitt hjärta...

Visst har man det bra i Kr-sand men borta bra, hemma bäst!



Nu är jag tillbaka i Stockholm efter en otroligt smidig flygning över från Norge. Det höll på att börja med katastrof men det löste sig till det bättre. Kl 5.00 skulle flygbussen gått fråncentrum till flygplatsen, den brukar vara i god tid men 10 över syntes fortfarande ingen buss. Som tur var var jag inte ensam på stationen utan hade sällskap av en man som råkade veta att en lokal-trafikbuss åkte ut till flygplatsen 5.15 :) Så vi gick dit och istället för 90 kr för flygbussen betalade vi 30 kr och kom ut i tillräckligt god tid. Eller jag betalade faktiskt bara 20 kr eftersom det var allt jag hade på mej och busschaffören var snäll :) "En busschaufför, en busschaufför..." Flygen gick i tid och när jag skulle hämta bagaget i Stockholm kom min väska samtidigt som jag, tredje väskan ut på bandet, så behövde inte ens sakta in utan bara ta den i farten och fortsätta mot flygbussen. Väntade på flygbussen i ca 4 min och lite drygt en timme efter landning var jag inne på tekniska högskolan där jag nu ska äta ärtsoppa och pannkakor med vänner :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0