Dagen i punktform...

Idag har jag...

...på väg till jobbet sparkat på en av två pappmuggar som låg på cykelbanan. När jag cyklade hem låg akkurat samma muggar kvar på samma ställe.

...bytt fyra bajsblöjor.

...cyklat nästan två mil.

...prestenterat mig för alla förldrar på dagiset.

...troligtvis ätit för lite.

...inte gjort nån av de småsaker som jag borde gjort.

...njutit av doften av sköljmedel i min lägenhet.

...gymmat och tagit ett lugnt löppass.

...bloggat och därmed ännu en gång misslyckats med att lägga mej tidigt.

...sist men inte minst precis sett att Skuru spelat lika mot Eslöv nere i Lund! Vilket styrkebesked! Bra jobbat tjejer! Inte illa mot ett lag som är tippat att toppa serien, och nere i Skåne dessutom.


Kommentarer
Postat av: J Westberg

Taaack Jippe :D Ser att det går bra för er också, kul!

2010-09-15 @ 21:20:37
Postat av: Emma

Tack tack :) Grattis till eran suveräna start :) kram

2010-09-16 @ 12:48:39
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: SVAR: Johanna och Emma

Tack tillbaka :)

2010-09-16 @ 22:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0