Inför Fredrikstad - Vipers

Mätt och belåten... men väldigt besviken på filmen "Mannen på taket" (den första i Beck-serien tror jag). Vilken skitfilm! Jag hoppas verkligen att svenska polisen inte är så erbarmligt korkad!!

Hur som helst... imorgon möter vi Fredrikstad borta och som ni ser är det en viktig match för att skapa ett bekvämt litet mellanrum till just Fredrikstad i tabellen. Även om vi ligger på 7:e plats är det bara två poäng från kval- och "ingetslutspel"-platsen.


Skadesituationen i laget har inte blivit bättre utan snarare sämre. Alla verkar mer eller mindre slitna och småskadade, inklusive mig. De är knän, hälar, ljumskar och för min del ryggen. Jag har nåt som känns som en muskelknut som vägrar ge sig. Har suttit där i drygt fyra veckor nu och gör ont varje gång jag skjuter eller på nåt sätt försöker använda muskeln... i alla fall sålänge man inte har tillräckligt med adrenalin i kroppen. Men what to do, fortsätter behandling och håller tummarna.
Alltså är det ett gäng som inte är helt på topp som åker upp men om vi klarade det mot Selbu ska vi klara det nu också. Låååång uppvärmning och vilja :)

Kommentarer
Postat av: mejgla

jag bor på lidingö och du spelar i lidingö

2013-09-24 @ 17:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0