Klättrat på väggarna!

Under veckan som gått så har jag bara jobbat onsdag, dvs fyra lediga dagar och så träningsfri idag, lördag. Jag har vart lika rastlös som en treåring... Måndagen va ok, då var de skönt att sova ut efter Trondheimsresan, men de hade vart nog. Men kan ju tycka att lediga dagar är toppen för man hinner med så mycket som man inte hinner annars. Tyvärr involverar ju de ofta pengar (hade tex tänkt köpa ett par nya skor) men nu är de så olyckligt att min lön som skulle kommit förra fredagen inte kommit och självklart är chefen på semester... Då känns de väldigt dumt att shoppa upp det man har innan man vet när den saknade kosingen trillar in. Chefen är tillbaka imorgon så får titta in på kontoret då.

Så timmarna har gått till billiga aktivtiter så som att måla en tavla och komma på att såpbubblor är otroligt vackra men knepig att fota. Igår ställde jag mig och bakade semlor och kanelbullar vilka kommer bli svåra att inte äta upp för snabbt, tre semlor och X antal bullar har redan försvunnit. Prackade på Hannah typ 10 bullar men fortfarande förvånadsvärt många kvar.



Nu har middagen blivit färdig så får ta en paus här. Mästerkocken har varit framme igen och lagat till citronpepprad lax med klyftpotatis och pepparrotscreme och vitlöksbröd :)

Kommentarer
Postat av: Tone Eline Jensen

hehe, kjedelig å ikke jobbe hver dag med andre ord? hehe

2011-03-08 @ 16:49:26
Postat av: Espen

Jeg vil også ha..hehe

2011-03-22 @ 03:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0