Nu ni!

Har tyvärr ont om tid men tänkte tasta ihop ett inlägg för att visa att jag inte glömt er.

Vi förlorade tyvärr matchen borta mot Stabeak så vi har fortfarande inte en slutspelsplats, men som tur är så vann Stabaek även mot Nordstrand i matchen efter så vi slipper garanterat kvalspel.

Nu har jag inte lust att skriva mer om handbollen för om ca 10 min ska jag går ner till båten som ska ta hela laget på botekassetur till Danmark. Denna helgen hoppas jag ska bli kul och bekymmersfri! Dubbel lön har precis trillat in på kontot så förutsättningarna är helt klart bra!! Nu måste jag packa klart det sista och kasta i mig lite mat!
Tillbaka på söndag... hoppas jag ;)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0