Ner på jorden

Tanken att få spela i Oslo Spektrum har nog ännu inte helt sjunkit in, fortfarande svårt att fatta. Oslo Sp rymmer 8600 pers! Man känner sej nog ganska liten när man står där nere, men samtidigt enorm :) Kommer bli spännande! Försökte få tag på ett ex av lokaltidningen men den var utsåld på de ställen jag letade. Ska till redaktionen imorgon och köpa mej ett ex. De är ju liksom en utgåva jag måste ha i samlingen! "Vipers historiska" är inte illa!

Som Tony Irving hade sagt: "Men!" än så länge måste vi hålla oss på jorden, innan finalen har vi en seriematch kvar: Stabaek nästa söndag. Det är där fokus måste ligga så får vi koncenterar oss på finalen efter det.

Idag har vi haft styrketester på gymmet och de gick faktiskt ganska bra för mej. Vi testade djupa benböj, sit-ups, marklyft och liggande rodd och push-ups i slunga. Trots lite småproblem med knät så kom jag upp i 97,5 kg i benböj, 44 sit-ups, 105 i marklyft, 11 i liggande rodd och 14 push-ups. Nöjd men eftersom allt utom marklyft är nya tester för mej så kan de bli väldigt mycke bättre tror jag.

Imorgon ska jag stå på nån mässa för sportkläder och prata väl om vårt klädmärke playmaker (tror jag i varje fall, får se när jag kommer dit). Mässan är under tre dagar så alla i laget ska stå där ett par timmar var... Får se om jag orkar mej iväg till gymmet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0