Nordstrand - Vipers

Just nu har jag svårt att komponera ihop något vettigt för jag är så jäääävla arg och besviken. Vi har precis spelat en pinsamt dålig match mot Nordstrand som vi verkligen borde vunnit mot. Gjorde ju inte saken bättre att familjen åkt 75 mil för att få se en match, och får se en som både var dålig och där jag fick mindre speltid än vanligt. Dessutom gjorde jag inte ett enda mål och det var länge sen det hände.

Nu är de fan bäst att vi skärper oss till på onsdag då det är dags för semifinal mot Gjövik, också en match vi verkligen borde vinna.

Skriver mer om hur jag haft de i helgen med familjen imorgon då jag är på bättre humör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0