Flint - Vipers

Orkar inte skriva många rader om matchen... Vi förlorade, BIG surprise! De flesta spelade dåligt, inklusive mej. Försvaret läckte och vi var ineffektiva frammåt.

Vi har haft en kort möte om vad folk tycker och tänker och har väl kommit fram till några saker vi ska ändra till nästa match. Får se om de funkar mot Levanger hemma på söndag. Det kommer bli en fysiskt tuff match så då måste vi smälla på bakåt och sticka in näsan och spela smart frammåt.

Idag sågs vi några stycken och såg på en Levangermatch för en liten analys, och jag ska nog se mer frammåt helgen för att hitta svaga och starka punkter. Sen blev de intervaller, 2min * 10, och ett gympass med lite ben, mage och stabilitet. Har vart lite onormalt ostabil i ena knäet och håller på och bygger upp muskulatur runt höften för att råda bot mot de. Får se om de känns bättre om några veckor, annars blir de in på magnetröntgen för att bli klokare. Jag har inga problem att spela med knäet men man vill ju inte att de ska bli värre och vill ju kunna åka skidor tills jag fyllt 50!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0