Fredrikstad - Vipers och Inför Vipers - Nordstrand

Som ni kanske läst vid det här laget så vann vi alltså mot Fredrikstand och har ett fint försprång i serien. Vi spelade bra och ganska diciplinerat. Jag gjorde en kanonmatch och blev toppscorer tillsammans med Ingunn. På måndagen fick jag rubrik och bild i lokaltidningen :) Småstadskändis!

På söndag möter vi Nordstrand som vi gjorde en minst sagt dålig match mot sist. Dålig är inte nog starkt ord... Usel, kass, pinsamt... Fortfarande inte nog... Lika dåligt som Indien är överbefolkat, lika dåligt som ofattningen på vattenskador i Japan... you get my point...
Hur vi än spelar nu på söndag så kommer vi spela bättre än då och jag hoppas vi spelar så pass bra så vi vinner! Om vi vinner så säkrar vi en slutspelsplats och har fortfarande möjligheten att komma på fjärde plats i serien.

Vi är fortfarande ett svårt skadeskjutet lag och vi har varit få på träningarna i veckan. Men vi jobbar på att ändå hålla kvalitén uppe och igår tycker jag vi lyckades riktigt bra i försvaret. Idag tror jag vi skulle köra anfallsträning och sen imorgon är det ledigt. Ska se om jag kan få till en sovmorgon, hittills har jag vaknat omkring halv åtta varje dag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0