Helg i Göteborg

Så, nu är jag tillbaka i Norge igen och det är dags för ett nytt inlägg. Anledningen till att jag inte skrivit något om min Sverige-resa är att det var en överraskning. Jag var iväg på en "reunion"-fest och ingen trodde jag skulle komma nu när man har flyttat utomlands. Men surpise surprise!
Blev en väldigt lyckad helg med fint väder och en massa roliga lekar. Trots den otroligt långa bussresan är jag glad att jag åkte! Längtar redan till nästa tillfälle att hälsa på! Det va faktiskt lite härligt att stå på svensk mark ett tag  :) bland det första jag gjorde när jag klivit av bussen var att köpa mej en kebab och hallelulja den kostade under 100 kr!

Men  nu är det måndag och ny vecka! Har precis kommit hem från jobbet och tack och lov så verkade barnen lika trötta som jag idag, har varit stillsamt hela dagen. Nu är det till att peta i sig lite mat och sen iväg till träning kl 18. Idag börjar förberedelserna inför Növlinge Cup! Kommer troligtvis tjata om det hela veckan: Det ska blir såååå spännande att åka dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0