Kick off

Idag har varit en helt vanlig tisdag med jobb på Oxygo. Det var bara tre barn som var där idag så den mesta av tiden gick till att tvätta handdukar, smög in lite av min egna tvätt också :) Det är helt ok att jag tvättar för de på Oxygo, men Oxygo lånar tvättstuga av Start IK och vet inte vad de har att säga om saken... Bättre att be om ursäkt än att fråga i det här fallet tror jag.

Efter jobbet var jag faktist och klippte mej så nu är håret väldigt kort. Det blev lite kortare än jag tänkt men de duger, och så är det ju "långt" igen om några veckor. Tyvärr är jag för trött och osminkad för att ta en bild och lägga upp nu men när jag ser levande ut igen så ska jag fixa en.

Efter träningen, som gick ganska bra, var det "Kick off". Denna kick off var inte så festlig som man kan tänka sig utan var i princip bara ett möte med sponsorerna. Styrelsen presenterade alla sponsorer, pratade lite om klubben, alla spelare blev presenterade tillsammans med de nya matchkläderna och sen var det mingel. Företagen var ju mest intresserade av att prata med varandra så vi spelare var bara kvar tills maten tagit slut :P Det bjöds på flera sorters snittar och chokladkaka. Eftersom vi åkte till mötet direkt efter träningen hade ingen ätit så det tog inte många minuter innan faten var tomma.

Nu är det läggdax för mej! Börjar jobba 6.45 imorgon så blir till att cykla härifrån strax innan halv sju. USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0