Lördag, nr 1

Det blir ett kort inlägg nu för vi ska iväg och se Larvik spela.
Vi förlorade mot Leipzig med 31-22 eller nåt sånt. Vi hade svårt att få stopp på bollen i försvar, de fick hela tiden vidare bollen tills de med lite tur kom till ett läge. vi brände en del lägen också vilket inte hjälpte. Jag brände bland annat en kontring, satte bollen i ribban. Men en kul grej var att jag satte ett knorrmål långt ute från vänster, blev förvånad själv :)

Nu måste jag dra. Kl 16.30 spelar vi mot Sönderjyske och de ska f*n bli vinst!!!

Kommentarer
Postat av: Serneholt

Hej Emma. Jättekul att du har en blogg så man kan följa din tid i Norge som jag utgår ifrån kommer bli ett minne för evigt. Dessutom är du ju en fantastiskt bra handbollsspelare som bara kan bli ännu bättre. Kramar från ön // Solweig

2010-08-22 @ 11:59:53
Postat av: Emma

Hej Solwieg! Kul att höra från dig och roligt att du är här och läser! Jag ska uppdatera så flitigt jag kan! Vi har många bra spelare i laget så jag har flera att lära av. Mamma och pappa hälsar, de är med ner och tittar här i Növlinge. Hälsa alla där hemma

KRAM

2010-08-22 @ 14:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0