Today is a good day!

Så här kl 22.30, strax innan läggdax kan jag säga att dagen även slutat bra. Handbollsträningen var kanske inte lysande, en tupplur på eftermiddagen hade nog gjort gott, men det hann jag kompensera lite med ett extra gympass efter. Kommer bli skön träningsvärk imorgon! Väl hemma slängde jag ihop en smarrig köttfärssås och avnjöt den framför Fångarna på fortet där föga förvåndande handbollsgubbarna vann mot fotbollslaget (allt annat hade ju varit konstigt :) )! Go Bengan Boys!

Har idag även blivit tipsad om lite ny bra musik. För er läsare som gillar Ramones eller liknande kan jag varmt rekommendera gruppen Scams. Helt klart värt att lyssna lite på, eller ganska mycket till och med.

Tack för kommentarerna förresten! Alltid kul att läsa och uppmuntrar till mer kommenterande! Vet att jag var dålig på att svara i början men nu har jag sagt åt mig själv på skarpen och ska bli mycket bättre på det!


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej vännen, kul att det går så bra för dig.

Hoppas du trivs därborta och får det riktigt bra.

Nu ska jag till Espresso och äta unch med Fina.

Ha det gott

Kram från

moster

2010-08-27 @ 11:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0