Hemma igen...

Då va man tillbaka i Sverige igen. Hoppas alla haft en härlig midsommar, det har jag haft! Är väl så där lagom pigg just nu men känner att det var för länge sen jag uppdaterade.

Bollskolan i torsdags gick bra, barnen förstod det mesta av vad vi sa. Michelle tränar ett tjejlag utöver att träna själv så hon skötte det mesta av snacket.

Efter bollskolan åkte jag iväg och tittade på en lägenhet som jag hittat på nätet. Den va jättefin men låg tyvärr i ett fruktansvärt slitet hyreshus. Den var ganska centralt belägen i ett område som heter Lund, ca 15 min promenad från centrum och 10 min från stranden. Den mest centrala delen av K-sand kallas kvadraturen och där inne skulle jag helst vilja bo, men då blir det gensat lite dyrare. Lägenheten skulle visas igår och idag också så imorgon eller ikväll får jag väl reda på om jag har en chans att få den. Har inte bestämt mig om jag vill ha den än för man hoppas ju alltid på att det kanske kommer nåt bättre. Idag har jag en annons i lokaltidningen också och har fått ett svar på den än så länge, tyvärr en alldeles för dyr lägenhet.

På kvällen var det pyramidintervaller och styrketräning och ja jag har träningsvärk fortfarande... Får fortfarande träningsvärk av slyngträningen som vi alltid kör och sen körde jag även djupa, djuuupa knäböj så låren är ganska möra också. Imorgon ska jag in till KTH-hallen och gymma och även ta en massage som jag har innestående där. Känns som en sån skulle göra gott!

För att avsluta så är jag ju som sagt tillbaka i Sverige nu och kommer hålla mig här till omkring 19 juli då träningarna drar igång igen. Fram tills dess är det egen träning efter ett fysprogram som jag inte sett än. När jag åker tillbaka beror lite på vilken lägenhet jag får och när jag kan börja flytta in, vore skönt att ha flytten klar när handbollen kickar igång. Augusti kommer bli intensivt med turneringar lite varstans, både i danmark och norge och sen drar serien igång den 5:e september.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0