Tillbaka i Norge

Nu är jag tillbaka i Norge igen! Och guess what, strejken hann lägga sig så jag fick flyga hela vägen till Kristiansand. Med tanke på hur trött jag var hade jag inte orkat åka buss. Jag sov båda flygningarna och på den första somnade jag innan vi ens lyft från marken! När jag väl kom till K-sand var jag fortfarande jättetrött så hade inte särskilt höga förväntningar på vad jag skulle prestera på träningen.
Vi värmde upp med fotboll, unga mot gamla :) Liksom i Skuru fick jag spela i det gamla laget. De har inte riktigt lika mycket prestige i sina unga-mot-gamla matcher som vi hade i Skuru... Matchen slutade lika, 2-2.
Efter det körde vi vidare på olika spelvarianter, 5-mot-6 spel, 2-mot-2 spel och sen helplansspel. Mitt lag körde 3-2-1 och andra laget körde 6-0. Framåt gick det sådär, kom till en del lägen men brände en del, troligtvis pga av tröttheten. Bakåt gick det mycket bättre än jag trodde det skulle göra! Jag fick prova att spela halvback och är riktigt nöjd. Från den positionen kan jag springs på 1a fas kontring också.

Efter träningen fick jag mina nya löparskor också. De skor jag fått tidigare var tydligen inneskor. De är jättemjuka för att vara inneskor men de har funkat hittills.

Nu sitter jag hemma hos Hannah och vi har precis klämt i oss två hemmagjorde hamburgare var. Mums! Tyvärr misslyckades vi nog lite med köttfärsen för burgarna ville inte riktigt hålla ihop på gallret. Vi löste problemet med att ta ut stekpannan till grillen :)



Finfina smarriga burgare med hickory BBQ sauce! Mmmm!

Eftersom grillen fortfarande är varm har vi fixat iordning bananer med choklad också som vi nu sitter och väntar på ska bli klara. Som jag sa, det är som att bo på fem-stjärnigt här hos Hannah! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0