Tisdag

Igår blev första dagen på lite seriöst lägenhetsletande. Jag har skickat in en annons till lokala tidningen och även till en hemsida för andrahandsuthyrning och va även och tittade på en lägenhet som jag hittade på samma sida. Den var dock pytteliten så den va inte så intressant. Jag ska fortsätta leta idag...

Träningen va sen fysträning, först 60 min löpning och efter det gym. Det va väldigt lätta pass eftersom vi idag har beep-test :S Tyvärr verkar det som vi kör ganska mycket såna långlöpningar på över en timme, inte mina favoriter. Allt längre 400m är för långt! Korta intervaller ska det vara!
Jag måste säga att av det jag sett hittills kan Skuru skryta med en väldigt bra fysdiciplin, klappa er själva på axeln! All fys här körs gemensat just för att alla ska köra, fystränaren litar inte rikitigt på att folk kör annars. Sen va det lite lustigt igår efter löpningen. Vi sprang uppe i ett jättefint område runt en sjö och efter löpningen stannade de jag sprang med för att bada?! Vet inte om de avtalat det med fystränaren innan men de hade med sig extra grejjer för att kunna gymma i torra kläder. Blev ganska paff! Jag väntade på nästa gäng som sprang förbi och hakade på dem (hade sprungit vilse om jag fortsatt själv).

Efter träningen gjorde jag och Hannah ett ärligt försök till att handla middag men tillslut kom vi fram till att vi inte orkade laga middag och åkte ner till vattnet och satte oss på en restaurang istället.


Det blev restaurangen Bölgen & Moi och de var ett bra val! Jag tog fisk- och skaldjurssoppa och Hannah en köttbit. Jääääättegott! Där satt vi och snacka till klockan blev 23 och vi kom på att det va dags att gå hem  och sova.




Och nu är det onsdag och jag ska fortsätta med mitt lägenhetsletande och sen börja tagga inför beep-testet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0