En helt vanlig ovanlig dag...

Idag har det inte hänt så mycket så kan inte riktigt komma på vad jag ska skriva utan att det blir navelskådning. Det som har varit lite ovanligt men för andra kanske helt vanligt är att det knappt blev nån träning för mej idag.
Va hos sjukgymnasten och det är ingen fara med mitt knä. Det var en irriterad slemsäck som jag ska hålla ögonen på bara, vilket betyder att det blir match för mej på söndag :)
Men måste säga att det alltid är lika roligt när en sjukgymnast undersöker mina knän: "Kan du verkligen spela med de här knäna utan skydd?!". Mitt vänsterknä saknar tydligen både främre och bakre korsband, har trott det bara var bakre som var förstört men enligt dagens undersökning gäller det även främre. I högerknäet är det lite glapp åt alla håll men ledbanden hjälper fortfarande till att hålla saker på plats. Allt detta slitage är införskaffat för över åtta år sedan, innan jag kände till knäträning och landningsteknik, men sedan dess har jag inte känt av bristerna över huvudtaget. Tänk va bra rehab kan göra.

I övrigt så kommer förhoppningsvis familjen hit på besök till helgen. Håller tummarna för att ni kan komma hit, även om det är långt att köra! Vill ju visa hur jag har det här borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0