Sverigesemester

Som jag nämnde i det förra inlägget har vi en veckas ledigt nu och då passar jag så klart på att åka hem till Sverige. Denna gång blir det lite runtresande för att först hälsa på vänner i Gbg och sen vidare till Malmö. Efter det blir det upp till vänner och familj i Stockholm. Har väntat länge på den här veckan och ska bli så kul att se er allihopa! I Stockholm ska jag även få se vårt lilla tillskott till familjen... min bil :) Yep, jag har köpt en bil! Eller, nja, pappa har, eftersom jag är en helt oduglig låntagare som student, men tanken är att jag ska betala tillbaka till pappa sen när jag har medel till det. Bilen är en liten begagnad metallicblå Seat arosa som tydligen är i väldigt fint skick. Ska bli spännande att se och provköra (kommer bilder!), de är ju ingen ferarri direkt men man måste ju börja nånstans ;) Får vänta med finbilarna lite till...

I övrigt så äter jag vidare på min smarriga antibiotika och blir bättre hela tiden. Spelade ju uppenbarligen matchen igår, även om jag kanske inte borde gjort de, man vad kan jag säga... är man tävlingsmänniska så är man... Imorgon ska jag föröka få till ett läkarbesök här i Göteborg så de kan se efter att det ser ut som de ska.

Kommentarer
Postat av: Tone Eline Jensen

kos deg på ferie! Vi savner deg på Knotten! Og bra at du føler deg bedre. God bedring og god ferie ;)

2010-11-22 @ 22:24:02
URL: http://arcania85.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0