Tillbaka i Norge

Då va man tillbaka på andra sidan gränsen igen. Jag har haft en toppen helg där jag hunnit träffa familj, släkt och vänner. Man tänker sej att man ska hem och koppla av lite men det blir ett ganska häktiskt schema med alla man vill hinna träffa innan man åker tillbaka. Men är som sagt väldigt nöjd med helgen. I torsdags blev det som sagt lunch på KTH för att hinna träffa gamla klasskompisar, fredag middag med vänner från gymnasiet, lördag match i Nacka och släkten över på middag på kvällen, sen utgång med alla kusinerna. Söndag blev en slappdag hemma med film, sällskapsspel och tårta från dagen innan. Vi spelade "Med andra ord", det är faschinerande hur de allra enklaste orden kan bli så otroligt svåra att förklara. Det blev mycket skratt :)
I helgen fick jag även mina födelsedagspresenter eftersom jag inte var hemma då jag fyllde. Fick massa bra presenter: mysiga sockor, te-muggar och en massa gotlänskt te, en extern DVD-brännare, kläder, vin och godis, smycken... Men måste säga, det BÄSTA AV ALLT!!!, en systemkamera!! Inte en ny, utan fick mammas gamla men fortfarande en tillräckligt bra kamera för lilla mej! :) Tusen och tusen tack mamma och pappa!!!
Här kommer ett första smakprov...


Sitter och myser med tända ljus.

Från och med nu ska jag bli bättre på att lägga upp bilder, och även blogga lite om fotandet under kategorin "Foto".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0