Typ tillbaka på spåret...

Förlåt min dåliga uppdatering men har inte riktigt varit i form, och väl inte det helt än men nu är det förhoppninggsvis på bättringsväg i alla fall.
Jag har fått en stafolokock-infektion på halsen och äter antibiotika för de. Det ser ut som en liten böld och är inte snyggt! Ni slipper bilder :P Rött, svullet och irriterat och gör ont. Har varit på sjukhuset idag och öppnat svullnaden och tagit en odling så vi får reda på vad de är för bassilusker som bråkar med mej. De både öppnade och tömde och fy helv... #@!!&* ...ävlar va ont de gjorde! Satt upp till en börjen men efter att all färg försvunnit från ansiktet rekommenderade sjuksköterskan att jag skulle lägga mej ner... Ser ju INTE fram emot återbesöket då jag troligtvis kommer behöva göra de igen :S
De tråkigaste med hela denna historien är att de för tillfället ser ut som att jag inte kommer kunna spela på söndag :( De är så pass ömt så kommer ju typ grina om nån kommer åt de och så svullet att jag inte kan vrida helt på huvudet... och sen att man inte borde träna med en inflammation och antibiotika i kroppen...
Måste ändå säga att jag är glad att jag inte ligger i en sjukhussäng som pappa råkade ut för när han fick en staflokock-infektion i ett sår på armen. Nästa vecka är vi lediga och då ska jag hem på besök till Sverige, då har jag ju självklart inte tid att ligga på sjukhus!

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter inge vidare. Men hoppas det blir bra snart :-)kram

2010-11-19 @ 18:10:15
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Helena

Se till att bli av med bassilusken.Vipers behöver dig/kram

2010-11-19 @ 18:47:49
Postat av: SVAR

Inflammationen blir bättre och jag håller hoppet uppe om att få vara med på söndag :)

2010-11-20 @ 18:50:05
Postat av: Tone Eline Jensen

God bedring, hvis du ikke spiller til søndag, så får vi se på neste kamp du skal spille ;)

2010-11-20 @ 22:44:55
URL: http://arcania85.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0