Lantliv :)

Efter träningen idag, som var en väldigt bra träning, åkte nio utav oss ut till Ida's familjs gård och butik. Butiken var en lada full med fina saker, massa present- och inredningsprylar! Efter att ha gått tre varv hittade man fortfarande nya saker, fanns hur mycket som helst! Vi åt även middag tillsammans och fick smaka på Ida's mammas nybakade bullar! Mums!

När vi ätit och shoppat färdigt gick vi ner till stallet och garaget och fick hälsa på hästar, hönor, kaniner + pyttesmå kaninungar som inte ens öppnat ögonen! Sen fick jag även hälsa på min framtida rumskamrat:



Michelle fann också en kompis:



 

Den gillade min halsduk och va lite svår att lirka loss när den väl satt klorna i den.

Efter katterna fick vi även hälsa på en fyrhjuling, en permobil och nåt annat hemmabygge med hjul och motor. Tyvärr var det ju nattsvart ute vid den tiden så var lite svårt att köra nånstans om man inte hittade, men vi har bestämt oss för att komma tillbaka nån dag och köra lite i skogen :) 

Om det låter som vi haft en supermysig kväll så låter det precis rätt :) Tack Ida + familj!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh ska du få katt?

2010-10-13 @ 07:27:29
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Pappsen

verkar ha varit en riktigt trevlig utflyckt, roligt att ni gör sådant ihop. Hoppas bara att du tänker två gånger innan du skaffar en katt, även fast jag har full förståelse för om du gör det. Hoppas att dina planer på att komma hem en sväng går i lås, det vart så kort förra gången!

Kram

Pappa

2010-10-13 @ 09:57:50
Postat av: Mamma

Du har en lilla syster som heter Lina. Hon tycker att du inte ska tänka alls utan ta med katten till Lidingö, NU !!



Puss

PS. Butiken skulle jag nog vilja besöka.

2010-10-13 @ 18:10:46
Postat av: SVAR: Alla

Pappa, det är inte hur många gånger man tänker som räknas... Har tänkt massa gånger men aldrig mer än typ två månader framöver :) Lina, du får komma hit om du ska se katten, om jag bestämmer mej för att ta den. Måste se över den ekonomiska biten också, och om husägaren tillåter de.

2010-10-13 @ 22:48:06
Postat av: Emma J

Lina, tycker du jag ska välja en helsvart eller en svart och vit?

2010-10-13 @ 22:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0