Larvik-Vipers

Klckan är mycket men en liten uppdatering ska hinnas med. Tyvärr fungerade det inte att uppdatera från mobilen idag varför uppdateringen är lite sen.

Vi har spelat mot Larvik och resultatet blev 26-18 (12-12). Som siffrorna visar spelade vi en riktigt bra första halvlek, framför allt bakåt. Att släppa in så lite mål mot Larvik som är ett otroligt målproducerade lag är riktigt bra. Tyvärr tappade vi nog lite koncentration och tålamod i andra halvlek vilket gjorde att vi inte lyckades lika bra framåt. Men jag tycker vi ska vara nöjda med matchen. Det var en riktigt rolig match att spela och jag ser fram emot när vi ska få ta emot dem hemma. Vem vet vad vi kan lyckas med då! Tyvärr kan jag inte säga vem respektive lags bästa spelare blev för arrangörerna hade misslyckats med att få dit en jury. Personligen tycker jag det var väldigt synd för tror kanske att jag hade haft en lite chans på titeln. I alla fall i första halvlek presterade jag riktigt bra med 4 mål och två eller tre tilldelade straffkast. Kalla mej skrytsam men jag är faktiskt nöjd med min insats och extra glad att jag lyckades prestera mot ett så bra lag som Larvik.
Till matchen hade vi även med oss vår duktiga fotograf Atle och jag tror att jag kanske kan få några av bilderna från matchen så jag kan lägga upp de här. Håll tummarna.

Vidare har jag nu fått reda på att en av mina läsare är tränare Peder så nu vill det till att passa lite på vad man skriver. Vill ju inte råka babbla bort speltid... ;)

Nu är det dax att sova och ladda inför en ny vecka. Det ska tränas hårt måndag-torsdag för fredag-söndag har vi fått ledigt så vi som bor en bit bort ska hinna åka hem! Imorgon ska jag boka flygbiljetter! Saknar er alla där hemma och lääääängtar till helgen!

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis till en bra match. Jättekul att också läsa dig blogg.

Hälsningar

Helena

2010-09-20 @ 11:45:40
Postat av: SVAR: Helena

Tack tack :) Hoppas det går bra för Therese i Frankrike, har inte hört nåt om det.

Kram

2010-09-20 @ 21:50:43
Postat av: fredrik

HejEmma kul att läsa din Blogg jag är en väldigt idrottsintresserad person som bla gillar Damhandboll !! Lycka till i Norge denna säsongen!! Mvh Fredrik

2010-09-23 @ 23:29:16
Postat av: SVAR: fredrik

Va kul att du tycker om min blogg! Nyfiken på hur du hittade hit. Hoppas du fortsätter läsa i alla fall. /Emma

2010-09-24 @ 15:17:21
Postat av: Fredrik

Hej Igen Emma Länge sedan Jag var inne o Kolla din Blogg nu !!! Jag Hittade din blogg på Google försöker följa de svenska spelarna som Är I Utlandet också !!! O då Är det väldigt Kul att Komma in o Se De Norska o Danska Lagens Hemsidor o ckså!!! Hopppas att allt är bra med dig uppe i Kristiansand ha de gött mvh Fredrik

2010-11-02 @ 15:20:06
Postat av: Svar: Fredrik

Härligt att höra att det finns entusiaster där ute! Klart jag har de bra här, men detta eländiga höstvädret vi har här kunde man klara sig utan! Du har väl sett att jag har fixat en gästbok också? Så nu behöver du inte leta upp just de här inlägget för att skriva mer :)

Ha de toppen!

2010-11-02 @ 22:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0