...mer info

Det blev alltså en härlig vinst i första hemmakampen och det känns hur bra som helst! Vi gjorde ingen höjdar match men vann ändå. Att ha vunnit och ändå ha mycket att förbättra bådar gott inför framtiden! Bäst idag var Michelle vilket var extra kul eftersom hon hade familj hemifrån Danmark på besök. Jag noterades för 2 mål och lyckades även få fram ett straffkast. Bakåt spelade jag inte så mycket eftersom vi bytte anfall-försvar nästan hela matchen.
Idag hade de även fått upp de roll-ups som jag närmt tidigare. Jag tycker nog att jag ser lite konstig ut på min bild men de tycker man väl alltid om sig själv. Det var i alla fall coolt att få se sig själv på en affissch när man kom in i hallen.




Me and myself :)


Efter matchen åkte vi allihop till restaurangen "Jonas B" inne i stan som klubben har ett samarbete med. De flesta unnade sig en pizza :)

Nu är det läggdax. Imorgon är det först jobb 8-15.30, sen snabb sväng till gymmet och sen föräldramöte på jobbet kl 19 :S Får se hur de går...

Kommentarer
Postat av: AC

Du e ju en bra bloggare Gippe! Du som var lite emot bloggar :) Bra med bilder och bra uppdaterat. Många läsare eller?

Kram kram

2010-09-14 @ 19:14:57
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: SVAR: AC

Hihi, jag gör vad jag kan :) Spread the word :P Är fortfarande emot några bloggar, tycker så många skriver om så fullkomligt ointressanta saker. Men det finns faktiskt några bloggar jag läser emellanåt ;) Läsarna varierar, typ mellan 20-30 stycken. KRAM

2010-09-16 @ 22:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0