Torsdag

Idag va en riktigt bra träning. Vi har haft lite dålig kvalité några träningar men idag så tog vi in mer tävlingsmoment och genast skärpte alla upp sig. Vi körde minimatcher, till att börja med försten till tre och sedan försten till fem. Förlorarna fick nån bestraffning, stegringslopp, armhävningar, sit-ups... I den sista kampen körde vi även med att om man gjorde ett tekniskt fel fick man "rött kort", det slutade med att vi spelade 4 mot 5 i slutet. Bestraffningen i de två sista matcherna skillde sej lite också, förlorade man ska man imorgon ta med sej mjölk och choklad till träningen :D ska bli gott! Tyvärr va ju jag i förlorande lag så får köpa med det själv men ska bli gott lika väl. :)
Nu har jag även fått filmer på Larvik och de matcher vi har spelat hittills, så imorgon och lördag blir det analys. Man lär sig verkligen mycket på att se sig själv spela.

Just de! Har även i veckan sett mitt första avsnitt av Greys Anatomy. I tisdags åkte jag, Lindy och Katrine hem till Birgit på tacos och TV. Det är tydligen tradition varje tisdag så nu ska jag göra ett försök att följa Greys. Ska låna tidigare säsonger av Hannah och jobba på att komma ikapp lite, är tydligen typ säsong 5 nu...

Go natt och hoppas på en solig skön dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0