Vidare i NM

Igår spelade vi ytterligare en match i NM och det mot div. 2 laget ÖIF Arendal. Vi skötte oss ganska bra och vann med 43-17. Jag har fortfarande lite problem med de nya reglerna och åkte på en utvising och nån felaktig spärr men annars gick det bra, fick in 6 mål och var tillsammans med Igunn och Vikki bäste målskytt :)

Nu har jag tillslut fått tag på helgens tidning också, med JÄTTE-artikeln om mej, Louise och Vipers:

I artikeln tippar de även hur serien kommer sluta och vi hamnar tydligen på en femteplats:

1. Larvik
2. Byåsen
3. Storhamar
4. Tertnes
5. Vipers
6. Stabäk
7. Nordstrand
8. Levanger
9. Flint
10. Sola
11. Selbu
12. Fredrikstad Blk.

På söndag möter vi Storhamar i den första hemmamatchen för säsongen! Är så otroligt spänd på att få spela hemma! Ska bli kul att se hur publiken här är.

Från och mer igår har vi ett uppdrag från vår fystränare också, vi ska skriva upp allt (ja, allt!) vi äter och när. Igår kväll tittade jag på vad jag stoppat i mej under dagen och måste säga att jag är lika bra på att äta som att spela handboll :) Man hinner få i sej ganska mycket under en dag. Sen ska vi räkna ut energibalanser och även göra en kroppsanalys.

Kl 14:16 Tre vindruvor (en liten och två stora)

Kommentarer
Postat av: Daniel Panflöjt

Awesome!!! Men vad händer om ni placerar er lägre än femteplats? Kan ni klaga på tidningen då?

2010-09-10 @ 23:37:55
Postat av: SVAR: Daniel P...

Hmm, vet inte. Kanske kan få tillbaka pengarna om man bettar och förlorar :)

2010-09-11 @ 15:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0