De va den helgen

Helgen susade förbi, söndag kväll och måndag imorgon.

Det har vart en ledig helg utan match då vi spelar på onsdag. Igår var jag på kostymfest hos en kollega som fyllde år. De blev en fartfylld kväll. Jag gick som stålmannen efter att jag pysslat ihop utstyrseln hemma, blev riktigt nöjd :) Blåa nylonstrumpr, lite rött tyg och röda bikinitrosor, awsome! Tog lite tid eftersom jag inte har symaskin men bra blev de! Fick till och med Stålmannen-frisyren :) Den rök senare på kvällen för ärligt talat så är den skitful...



Det var ju sen tänkt att vi alla skulle gå ut på byn i våra kostymer men sen bytte en om och sen hakade alla på... Tur att man bor centralt så man kunde kila hem och byta för jag hade ju inte tänkt på att ta med ombyte... Hade vart lite pinsamt att ensam gå utklädd som stålmannen :S
Blev ju inte ute så länge eftersom de är match på onsdag men va kul att komma ut och skaka lite rumpa :P Va länge sen...

Kommentarer
Postat av: Aina

Herlig kveld ;)

2011-02-17 @ 22:58:14
URL: http://http://ainastenberg.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0